Saturday, 28 January 2012

kawad! kawad! kawad!

        Since sekolah menengah lagi aku dah lali dengan kawad ni. Tak sangka masuk universiti ni kena jugak kawad. .adoihhh!! selamat tak lupa step kawad sume. .whewwwww. .BTW im KESATRIA NEGARA .wanna know what is it?? aku tak ingat dah ape. .tapi lebih kurang macam tentera darat la. . =.=' haha. . Kadet polis dengan tentera darat tak ada beza. .just langkah je yang tertukar. .xpe. .i can get used to it.

               Well, at least terubat rindu aku nak kawad. .Dulu masa aku join skuad elit kuantan aku selalu berulang alik tiap-tiap minggu pergi latihan dengan member baik aku kat IPD kuantan. .Aku terpilih untuk mewakili peserta kem kor kadet polis peringkat KEBANGSAAN kat Pulau Penang. Masa tu aku form 3.
         
              Aku terpilih untuk join kawad. .tgk ni. .ni contoh pic diaorang masa kem sebelum ke pulau pinang  tu. .aku tak dapat join jugak.aihhhh. .masa tu ada hal :(





 
             i took it from my fren. .afzan amira. .act. im steal it. haha :D
                     



           Yang pakai green khakis tu la ketua komandan aku . i miss you cik leen. .walaupun garang tp cik leen yg ajar aku smpai pandai :'( .In addition, aku terpilih mewakili penembak tepat pahang untuk ke peringkat kebangsaan. .aku pegang jersi nombor 11. .hehe. . ;) benda ni lah yang aku pegang masa latihan hari tu. Bukan pakai peluru kapur, tapi peluru hidup. .wahhhhh. .aku tembak kau sat gi kalau ade yang berani kacau hidup aku. .haha :D





                           M-16



              TAPI SAYANG. . .aku terpaksa tarik diri sminggu sebelum kem tu. .ada emergency kes. .kecewa sangat. .Baju seragam aku dah siap tempah. .dah ada nama kat belakang baju tu. .sijil tu dah la berharga. .susah nak dapat :'(

                TAPI TAK MENGAPA. .aku akan cuba buat yang terbaik untuk KESATRIA kali ni. .kesat pun kesat lah. .aku akan berusaha untuk jadi komandan KESATRIA NEGARA untuk sem depan. .oww yeah!! haha. .(semangat =.=) . .kalau boleh aku nak jadi ahli kawalan kehormatan. .pegang pedang, atau rifle M-16. .mana-mana pun boleh. .thanks for viewing. .assalamualaaikum ;D

No comments:

Post a Comment

PENGIKUT SEJUK SAYA

RIOT!