Sunday, 29 January 2012

Saya sayang awak :)

Pukul 1.44 pagi. .

saya tulis ini untuk awak. . :)


Dulu, masa saya pindah sekolah saya langsung tak kenal siapa awak. Kita memang tak kenal antara satu sama lain. Saya mula kenal awak masa kita pergi program hari tu. .yang saya tahu tempat tu kt IKIP TAMAN GELORA. Saya ingat lagi awak menyanyi kat depan kan?? huhu. .lagu Alif Aziz. .ala. .yang sayang. .sayang. .sayang tu. .saya puji suara awak sedap. .dan saya request awak untuk nyanyi satu lagi lagu. .awak jadi segan. .awak tengok saya. .mungkin suara saya kuat sangat kot sampai awak perasan? ehee. .Saya suka dengar awak menyanyi :)


         Masa dekat sekolah awak pendiam, pemalu. . Selalunya kalau kita terserempak kawan-kawan awak selalu mengusik awak. .lepas tu awak jadi malu. . :)


             Tapi kita tak kenal mana sangat masa tu. Cuma dengar lebih kurang pasal awak. Lepas habis sekolah saya couple dengan orang lain. .itu cerita lama. Sebelum saya couple dengan dia. .kita ada mesej. .bila saya couple terus kita dah tak contact antara satu sama lain memandangkan saya sudah jadi milik orang .Saya tak tahu yang awak ada hati kat saya. Lama kelamaan baru saya tahu.


            Setelah sekian lama saya 'menyingle' hati saya dah terbuka untuk awak. Saya makin sukakan awak. Makin hari kita makin rapat. .huhu. .saya nampak keikhlasan awak. Awak sangat pemalu. Tapi suatu hari tu awak beranikan diri call saya. Saya tak sangka itu awak. Masa tu awak main gitar lagu ni. .




            saya ingat lagi. . :)              
         


       Kita tuisyen dekat tempat yang sama. Awak senyap je. .jarang saya dengar suara awak dalam kelas tu. .satu hari tu, saya ada terbaca lirik lagu favourite saya kat atas meja kat tempat tuisyen tu. .saya cari-cari sape lah yang tulis. .rupa-rupanya awak yang duduk kat tempat tu. .ni lagu fave saya masa tu :)





7 things by Miley cyrus :)


           kita x declare nk 'couple'. .tapi lame-lama kita jadi 'couple' secara automatik. .hehe. .saya suka gmbar kita yang ni. .tgk ni. .

at this time we're both are chubby. .a lil bit la. .haha :)






and i LOVE this!


rambut baru awak ;)


2 mac 2011 awak hadiahkan saya cincin ni. .saya suka sangat :)





           terima kasih awak :)






Awak hadiahkan saya rantai ni masa hari jadi saya. .awak sweet sangat. .terima kasih. .sayang awak :) 




our heart :)
     
      Sayang saya sekarang ni belajar kt KLMU. .he loves to cook. .dia ambil kulinary art. .i hope he can be a FAMOUS and a good chef one day! insyaAllah. .ni pic awak yang paling saya suka ;)



potong ape tu sayang?? ehee ;)



                   Sayang. .saya teringin sangat nak rasa masakan awak. .dari dulu lagi. .saya tak kisah awak nak masak apa untuk saya. .janji saya dapat rasa masakan awak  :) Awak maafkan saya jika saya selalu sakiti hati awak. .saya minta maaf sekiranya saya terkasar bahasa atau pun perbuatan saya yang buat awak kurang selesa. .Awak memang pandai memujuk. .tapi awak susah untuk pujuk saya walhal awak tahu saya suka dipujuk. .maafkan saya jika saya terlalu mengada-ngada. . :')
  

                  9 August: birthday awak. .saya tak tahu nak bagi apa kt awak sedangkan awak jauh dari saya. .nak jumpa pun susah. .jadi saya buat keputusan bagi benda ni kat awak. .saya tak mampu nak bagi benda lain. .cuma ni yang saya mampu :)



tadaa! cupcake utk si kacak saya. .awak ckp sedap. .saya tersenyum je dengar awak ckp mcm tu. .hehe :)


        Saya seorang yang setia. .jadi awak jangan la risau. .tak ada laki lain dalam hati saya kecuali awak. . :)
bukan laki lain yang saya cari. .bukan laki lain yang saya pandang. .bukan laki lain yang saya nak hidup. .cukuplah saya dah ada awak. .awak cukup sempurna buat saya. .awak la pengubat hati saya. .masa susah dan senang. .masa sedih dan gembira. .saya tenang bila ada dengan awak. .saya suka tengok awak. .tapi saya takut nak tenung mata awak lama-lama. .mata awak 'mengancam'. .hehe ;) saya suka cara awak gelak. .saya rindu nak dengar gelak tawa awak :') saya tahu sayang saya ada rupa. .awak menarik perhatian saya. .selama ni saya tak pernah curang dengan awak walaupun awak jauh dari saya. .percayalah sayang. .awak. .maafkan saya kalau saya dah buat salah dengan awak. . :')


  Satu-satunya lelaki yang saya akan kahwini cuma awak. .sebab saya pernah ada niat untuk kahwin dengan awak. .sama juga awak. .awak ingat kita pernah bincang pasal ni?? mungkin kita masih muda. .tapi tidak salah kalau merancang awal-awal kan? tidak salah bercinta jika kita ada niat untuk jadikannya sebagai isteri/suami tapi mesti dengan cara yang betul. :)


saya ingat lagi hadis ni. .awak pernah bagi tahu saya :)


Dari Abu Hurairah r.a katanya Nabi saw bersabda :
"Perempuan itu dikahwini kerana 4 perkara, iaitu kerana hartanya,keturunannya,kecantikannya dan kerana agamanya,maka pilihlah kerana agamanya kelak engkau akan bahagia" (Hadis Riwayat Muttafaqun Alaih)



saya bukan perempuan yang sempurna. .tapi saya akan cuba utk jadi yang terbaik. .saya cuma seorang yang bersederhana. . :)


Jodoh di tangan Allah. .tapi kita harus berusaha mencarinya. .jika awak bukan jodoh saya, maka saya redha. .jika sayalah tulang rusuk awak. .saya minta tuhan tolong tunjukkan petanda bahawa awaklah jodoh saya. .saya akan jadi pasangan yg terbaik buat awak dan saya akan cuba bahagiakan awak. .insyaAllah :) tengok pic kat bawah ni. .sweet kan?? ;)


cantik kan k.stew?? ncem kan rob?? hehe. .kalau saya kawen nanti. .i wanna look 'stunning' like her. .(perasan) ;)



sweet sgt dia orang ni. .i hope they will get marry as soon as possible :)
     

love this moment!


     kenapa saya letak banyak pic dia orang?? sebab saya suka Twilight. .ingat lagi tak kita pernah tengok wayang sama-sama kat Times square?? kita tgk cerita 'Twilight breaking dawn part I'. .saya seronok sangat dapat keluar dengan awak. .saya harap awak masih simpan tiket wayang tu :)


      Kalau boleh. .biarlah jodoh kita berpanjangan hingga ke tua. .macam-macam saya nak buat dengan awak. .bergurau dengan awak. .menangis dengan awak. .bercerita dengan awak. .melancong dengan awak. .layan kerenah awak :)tgk bawah ni. .


walaupun dyorang dah tua. .tapi dyorang sweet sangat. .hehe ;)

    sayang. .walaupun kita selalu bergaduh. .saya nak awak tahu yang saya tak pernah bencikan awak. .tapi saya makin sayangkan awak. .kalau boleh saya nak semua orang tahu yang saya sayangkan awak sorang je. .saya tahu awak sayangkan saya. .awak perlukan saya sama macam saya perlukan awak walaupun masing-masing ego dan tak mahu mengalah. . :)


 kepada sayang saya. .MUHAMMAD SAFRI BIN ZAKARIA. .dengarlah luahan hati seorang insan yang tidak lari dari melakukan kesilapan ni. .

sayang. .noe sayang sangat-sangat kat sayang. .
      . .noe cintakan ayie sepenuh hati noe sayang 
      . .I LOVE YOU SO MUCH 
      . .I MISS YOU A LOT  
ingatlah. .perkataan ni lah yang selalu keluar dari mulut saya. .awak. .jangan lupakan saya tau :)

      . .you're the most sweetest guy i've ever met for the rest of my life :)

i'll never forget your birthday, our anniversary, and our sweet moments together :)
sayang. .terima kasih sebab sudi hadir dalam hidup noe :)








''i have died everyday waiting for you. .darling dont be afraid i've love you for a thousand years. .i love you for a thousand more :')

2 comments:

  1. oh may goddddddddd.....so sweeetttt...semoga korang bahagia hingga ke akhir hayat k... ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehee. .thanks deena sbb sdi bce blog y xseberape ni. . ^^

      Delete

PENGIKUT SEJUK SAYA

RIOT!