Tuesday, 21 February 2012

Kelemahan aku :)

1)Aku takut LINTAH.

   First time kena gigit lintah masa kem kepimpinan pengawas masa form six dulu. Sumpah seriau!! Apa lagi, menggelabah anjing aku terus cepat-cepat buang. Masa tu aku nak mandi, tiba-tiba ternampak benda tu melekat kat kaki. Satu toilet perempuan tu dengar suara aku jerit. Malu gila!. So, ada plan nak kenakan aku?? #siot =.=



                                                   aku siap retweet lagi. Hahahaha




2)Aku tak KONGSI minum/makan dengan sesiapa pun.

   Ea. .tu lah realitinya, yang aku ni memang tak kongsi dengan sesiapa. Kawan aku majoriti dah tahu benda ni. Annoying kan cik Siti Nur Sakina ni?? jotted down oke. Masa kecik dulu aku selalu kena selesema lah, batuk lah. Masa tu mak selalu pesan jangan kongsi minum nanti berjangkit. Aku tak salahkan mak sebab dia cuba nak jaga aku. Tapi lama-lama aku jadi terbiasa dengan cara ni. So, sampai sekarang aku memang tak kongsi. Makanan tu boleh kongsi, tapi guna sudu yang berlainan. cerewet kan?? #whudeva


                           
              Tak berselera aku tengok, haha. Ni kerja eiyka aziz masa birthday dia kt TF. Aku kongsi dengan dia. (spoons all separated) ceh, mcm iklan mainan pulaks! :)


keyna :)


No comments:

Post a Comment

PENGIKUT SEJUK SAYA

RIOT!