Sunday, 11 March 2012

Happy Birthday to me :)

  Ada apa dengan 9 Mac 1991?? its my Birthday. Ni birthday aku yang paling sedih. Aku tak kan lupa tarikh ni. Apa ni birthday girl menangis. Jangan sedih-sedih, Allah is always with you. Mak cakap nak buat makan-makan untuk aku. yay! u're lucky girl so, wipe your tears and forget the past. Aku kena kuat walaupun hakikatnya tak langsung. Aku tak kan mudah mengalah. Tapi kadang-kadang aku tak kuat, insyaAllah akan sampai satu masa nanti aku rasa aku terpaksa mengalah. Dah nasib aku hidup macam ni. Tak lama je lagi, harap aku masih mampu dan kuat. Silent is better. Just hope if u still get a chance. Tawakal, InsyaAllah.

keyna

No comments:

Post a Comment

PENGIKUT SEJUK SAYA

RIOT!