Monday, 5 March 2012

KIFARAH DOSA

   Lebih kurang 8 orang demam budak kelas A & B. Dah 3 hari aku demam.Harap aku bukan saspek denggi macam jaja. Minggu depan aku nak exam. Semoga aku kuat. GET WELL SOON korang!

to: EMAK

   Noe nak makan nasik bubur yang mak masak, letak ikan bilis goreng, carrot, dengan lobak masin macam dulu tu. Nak mak tolong lapkan badan noe macam mak selalu buat tu. Tidur sebelah noe tiap-tiap kali noe demam walaupun noe dah besar panjang macam sekarang. Dulu mak selalu letak thermometer kat ketiak noe. .hehe. Thermometer tu noe yang buat pecah dulu. Nasib baik mak tak marah. :D (anakmu sedang demand)

  Penat la basuh baju bila badan tak selesa macam ni, nak makan tak ad orang nak suapkan, nak mandi tak larat, Bila tidur, tengah malam selalu terjaga. Lembik macam mana pun terpaksa jugak bangun. Tak nak menyusahkan sapa-sapa. Thanks eiyka sebab susahkan diri nak jaga aku, demah kepala aku tengah-tengah aku tidur. 2 kali dah kot aku bilang. So, thats mean i've owe you?? hehe.Takpe, bila turn kau aku buat macam tu pulaks.
 

keyna

No comments:

Post a Comment

PENGIKUT SEJUK SAYA

RIOT!