Saturday, 19 May 2012

Shy-shy cat!


    Malam yang hangat-hangat air teh dengan kelajuan siput broadband Celcom yang aku bangga-banggakan sangat tu macam sengaja tak bagi aku chance tulis blog. Damn!. Aku pun tak faham ceruk atau  perkampungan orang asli mana aku duduk padahal tiap-tiap bulan aku bayar! Sekali lagi aku merepek kat blog ni setelah sekian lama dah tak mem-Blog also known as mem-BOLOK . Dah karat dah blog aku ni rupanya. 

    Persetankan semua tu! aku cuma nak cakap yang aku lega sangat dapat menangis macam semalam. Saya tahu awak terkejut, it's oke, saya lega, awak pujuk and it's all done. Macam budak-budak kan?? HAHA ya, aku tahu. Air mata senjata perempuan?? oke, aku setuju tapi takkan semudah tu perempuan nak menangis kalau tak ada sebab right?? *Baku gila*

    Kadang-kadang walaupun benda tu menyakitkan tapi memaafkan tu lebih baik. Terkadang kala aku ego terkadang kala aku kasar tapi aku tak boleh tipu diri aku yang aku memang perlukan dia walaupun perbuatan aku tu buat dia rasa macam aku tak boleh terima kemaafan dari dia. Awak, boleh maafkan saya?? saya dah lama maafkan awak kalau awak nak tahu. 

    Terima kasih sebab sudi  terima segala kekurangan saya dan hadir dalam hidup saya yang hina ni. .sobs3x. Rupa pun dah la tak seberapa, harta pun mak ayah yang punya, anak?? aku belum kahwin lagi bila masa ada anaknya?? saya tak ada apa-apa nak bagi tapi cukuplah awak jaga hati saya, tu je. Aku bahagia hidup macam ni so why not aku teruskan??. Dan aku bersyukur kami berbaik semula macam dulu kan sayang?? sayang?? mana awak?? hehe. Saya sayang awak Ayie Safri :)

   Aku memang kaki repek. ada masalah?? tak ada kan?? terima kasih sebab sudi baca nah seposen. :)
Blur.




keyna

No comments:

Post a Comment

PENGIKUT SEJUK SAYA

RIOT!